Засідання семінару-практикуму 23.03.2017 року
Тема.Технологія веб-квест у методичному арсеналі сучасного вчителя.
Математичний веб-квест
Матеріали
Засідання семінару-практикуму 20.10.2016 року
Тема «Реалізація методу проектів на уроках фізики та математики».
Матеріали
Засідання семінару-практикуму 13.04.2016 року
Тема.Формування ключових компетентностей особистості шляхом використання сучасних ІКТ та засобів навчання на уроках фізики та математики.
Матеріали
Засідання семінару-практикуму 30.10.2015 року
Тема.Технологія веб-квест у методичному арсеналі сучасного вчителя.
Математичний веб-квест
Матеріали
Засідання семінару-практикуму 20.10.2016 року
Тема «Реалізація методу проектів на уроках фізики та математики».
Матеріали
Тема.Формування ключових компетентностей особистості шляхом використання сучасних ІКТ та засобів навчання на уроках фізики та математики.
Матеріали
Засідання семінару-практикуму 30.10.2015 року
Тема. Використання технологій Веб 2.0 як засобу формування інформаційної
компетентності педагога.
Засідання семінару-практикуму 21.11.2014 року.
Тема: "Критичність мислення та формування компетенцій: теорія і практика"
План роботи семінару-практикуму вчителів математики і фізики на 2013-2014 навчальний рік
Засідання семінару-практикуму 11.04.2013 року.
Тема. Міжпредметні зв’язки на уроках математики і фізики.
Методичний тренінг
Рекомендації
Засідання семінару-практикуму 31.01.2013 року.
Тема. Портфоліо вчителя як індивідуальна
траєкторія підвищення кваліфікації педагога та форма оцінювання досягнень і саморефлексії .
Засідання семінару-практикуму 14.11.2012 року.
Тема. Вплив сучасних технологій на складові педагогічної майстерності вчителя математики і фізики.
Рекомендації
Звіт про роботу семінару-практикуму вчителів математики і фізики у 2011-2012 навчальному році.
Презентація
Засідання семінару-практикуму 05.04.2012 року.
Тема. Використання ІКТ як найбільш сучасного засобу модернізації освіти.
Рекомендації
Засідання семінару-практикуму 17.11.2011 року.
Тема. Проблемно-пошуковий
метод навчання на уроках фізики і математики.
Немає коментарів:
Дописати коментар