
Із теоретичними питаннями, пов'язаними з методом проектів, слухачів ознайомили Захожа К.І. та Волинець І.М., вчителі математики і фізики Перетоцької ЗОШ І-ІІ ступенів. В рамках обміну досвідом поділилися своїми напрацюванням з використання проектних технологій на уроках математики і фізики Дідовець В.Л. (Малолюбаська ЗОШ), Вашай Ж.В. (Мащанська ЗОШ) та Мельничук Л.В. (Пеньківська ЗОШ).
У ході методичного діалогу вчителі розкрили сутність кожного виду навчальних проектів за провідною діяльністю та встановили зміст діяльності учасників навчального проекту на кожному його етапі.
Працюючи за комп’ютерами, в практичній частині засідання, вчителі створювали і представляли вчительські та учнівські презентації до навчального проекту з математики для 6 класу «Дроби в нашому житті».
У підсумках засідання методист районного методичного кабінету Савчук В.С. наголосила, що на сучасному етапі розвитку освіти проектна технологія навчання набуває все більшого розповсюдження у процесі загальноосвітньої підготовки школярів. Для педагогів-практиків проектне навчання має велику цінність як засіб відірватися від „знаннєвої” освіти та перейти до діяльнісного, особистісно-зорієнтованого підходів у навчанні. Бондарчук М.Я. акцентувала увагу на тому, що дана інноваційна технологія надає можливість для колективної співпраці вчителя та учнів, мотивує до нових відкриттів, дає можливість йти в ногу з часом, створює умови для саморозвитку та самовдосконалення, наповнює радістю від спільної праці та спілкування, веде до пошуку нових ідей, стимулює реалізацію творчого потенціалу учнів, є творчим засобом навчання школярів та способом отримання якісних результатів.
Немає коментарів:
Дописати коментар