середа, 26 жовтня 2016 р.

Реалізація методу проектів на уроках фізики та математики

     

    Сьогодні метод проектів вважається одним із перспективних видів навчання. Він створює умови для творчої самореалізації учнів, підвищує мотивацію для отримання знань, сприяє розвитку їхніх інтелектуальних здібностей. Учні набувають досвіду вирішення реальних проблем з огляду на майбутнє самостійне життя, які проектують у навчанні. Впровадження методу проектів - це важка, але цікава робота, у цьому переконані члени семінару-практикуму вчителів математики і фізики, які  20 жовтня  2016 року брали участь у  засіданні  з теми «Реалізація методу проектів на уроках фізики та математики». 

    Із  теоретичними питаннями, пов'язаними з методом проектів, слухачів ознайомили Захожа К.І. та Волинець І.М., вчителі математики і фізики  Перетоцької ЗОШ І-ІІ ступенів. В рамках обміну досвідом поділилися своїми напрацюванням з використання проектних технологій на уроках математики і фізики Дідовець В.Л. (Малолюбаська ЗОШ),  Вашай Ж.В. (Мащанська ЗОШ) та Мельничук Л.В. (Пеньківська ЗОШ).
  У ході методичного діалогу вчителі розкрили сутність кожного виду навчальних проектів за провідною діяльністю та встановили зміст діяльності учасників навчального проекту на кожному його етапі.
  Працюючи за комп’ютерами,  в практичній частині засідання, вчителі створювали і представляли вчительські та учнівські презентації до навчального проекту з математики для 6 класу «Дроби в нашому житті».
  У підсумках засідання методист районного методичного кабінету  Савчук В.С. наголосила, що на сучасному етапі розвитку освіти проектна технологія навчання набуває все більшого розповсюдження у процесі загальноосвітньої підготовки школярів. Для педагогів-практиків проектне навчання має велику цінність як засіб відірватися від „знаннєвої” освіти та перейти до діяльнісного, особистісно-зорієнтованого підходів у навчанні. Бондарчук М.Я. акцентувала увагу на тому, що дана інноваційна технологія надає можливість для колективної співпраці вчителя та учнів, мотивує до нових відкриттів, дає можливість йти в ногу з часом, створює умови для саморозвитку та самовдосконалення, наповнює радістю від спільної праці та спілкування, веде до пошуку нових ідей, стимулює реалізацію творчого потенціалу учнів, є творчим засобом навчання школярів та способом отримання якісних результатів.






Немає коментарів:

Дописати коментар